Attractiepark Toverland heeft zijn website vernieuwd en legt de focus op gebruiksvriendelijkheid en beleving. De nieuwe site is in samenwerking met marketingbureau Happy Horizon ontwikkeld en biedt een frisse uitstraling. Hierin staan de zes themagebieden van het park centraal.

Magische online ervaring

“De website moet de magische ervaring van het park ook online doorzetten,” zegt Bart Jaspers, Manager Marketing & Communicatie. De nieuwe vormgeving en effecten, inclusief video’s en animaties, versterken daarbij de Toverland-sfeer.

Geoptimaliseerd voor mobiel

Aangezien 80% van het webverkeer via mobiele apparaten komt, is de site volledig geoptimaliseerd voor smartphones. Een snelmenu maakt navigeren eenvoudiger. Dankzij technische verbeteringen laadt de website sneller en voldoet hij aan de toegankelijkheidsnormen.

Nieuwe functies

De website biedt nu een interactieve plattegrond van Toverland en een attractiefilter, waarmee bezoekers eenvoudig hun favoriete attracties kunnen kiezen op basis van type, intensiteit of lengte.

Lees ook eens: Toverland vernieuwt 200 meter baan bij achtbaan Troy

Wist je dat Backseaters ook een eigen Discord server heeft? Praat hier lekker mee over alle nieuwtjes en ontwikkelingen en mis niets. Join hier de server.

Vergelijkbare berichten